onsdag den 23. april 2014

Besøg i Keukenhof



I Holland har de den mest fantastiske park, kaldet Keukenhof. Det er en park grundlagt af det hollandske kongehus, der engang i tidernes morgen brugte en del af den som køkkenhave, deraf navnet "keuken" (køkken)-hof.

I tidens løb er parken blev udvidet og er åben for besøg fra marts til maj hvert år, hvor man som besøgende kan opleve over 7 millioner blomsterløg sirligt arrangeret i fantastiske mønstre og opstillinger.

Jeg besøgte denne have i sidste uge, da min familie var på besøg, og det var fantastisk! Vejret var skønt, madkurven var lækker og både os voksne og min datter nød det i fulde drag. 

Jeg vil gerne dele lidt billeder med jer, selvom det er svært at vælge, da der er SÅ mange fantastiske ting at tage billeder af derinde. Skal du nogensinde til Holland i den tidsperiode, så besøg endelig parken. Entré er omkring 20 euro per person, og det er en smule pebret, men på den anden side, er der så smukt, at man hurtigt glemmer pengepungens smerter :)
























Alt, alt for mange billeder til så lille et indlæg, men jeg kan slet ikke bestemme mig for, hvilke billeder der er flottest, så derfor fik I så mange :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar