onsdag den 13. august 2014

Pretty garden



I går var det blæsende, skiftende regn og sol, og generelt ustadigt. Alligevel lykkedes det mig at tage nogle dejlige billeder af haven inden aftensmaden skulle laves.

Enjoy :)


Sommerfuglebusken lever op til sit navn, omend den ikke er så stor endnu :)


Den lille skov-høj i hjørnet af haven har det godt og nyder den skiftende skygge.

Pragtsnerlen snor sig om ærenspris og solhattene nyder solskinnet. Høstanemoner i baggrunden. Jeg har 3 forskellige, en hvid, en lyserød (der står på skov-højen) og en tredje, der endnu ikke har blomstret for mig, men som er på vej :)

Abraham Darby rosen har remonteret og står med to fine knopper. De andre roser i haven er også klar til anden omgang :)


Edderkopper er der mange i isopen. Jeg bryder mig ikke om dem, men de skal jo også være her. Så længe de holder sig til de områder, jeg ikke færdes så meget i.

Til sidst en smuk, smuk lilje, jeg plantede 2 løg af ret sent - i starten af juni tror jeg. Den ene her nåede at blomstre med en enkelt blomst, hvorimod den anden står med fine blade. Den skal klart med hjem til Danmark :)

Jeg er ved at planlægge, hvordan min køkkenhave skal være i Danmark; hvordan den skal se ud, hvad den skal indeholde, hvordan den skal opbygges sammen med det gamle drivhus mm..

Måske du har et tip til en must-have grøntsag/frugt/plante til køkkenhaven? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar