mandag den 7. marts 2016

For dengang for længe, længe siden

Da jeg netop sad og kiggede mine arkivbilleder igennem til forrige indlæg, faldt jeg over et meget gammelt billede af husets have taget som luftfoto, som jeg havde fundet via en hjemmeside på nettet lige efter vi var flyttet hertil i september 2014.


Det vil jeg da lige dele med jer. 

At dømme efter luftfotoets dato er billedet fra 1990, så ikke SÅ længe siden, men alligevel 26 år til sommer. 


Sjovt at se, hvordan køkkenhaven var den klart største prioritet dengang.

Jeg kan se, at naboens have også har ændret sig. :)

Her er nogle billeder taget ud fra vores soveværelsesvindue i dag. Det er det vindue du kan se øverst oppe ved det store træ. 





Jeg synes der er sket meget, bare i den tid siden vi overtog det, men hold da op, hva? Tænk at der var så stort et træ her, og at knap 90% af haven var køkkenhave :)



2 kommentarer:

  1. Ja den gang i 1990 var du vel knap født, sjovt at tænke på. Der er sket rigtig meget siden da og også siden I flyttede ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er lidt over et år efter jeg blev født, men jeg kan slet ikke huske. at det har set sådan ud :)

      Slet